WAAROM JE MEER NODIG HEBT DAN ALLEEN EEN LOGO

Waarom… dat lees je hieronder. Heb je voor nu toch vragen, bel of mail me even. En anders download hier de gratis checklist om te zien of je merk nog up-to-date is.

Alleen een logo is nog geen merk

Je logo is puur de visualisatie van je woord- of beeldmerk die je identiteit weergeeft. Om een helder merk te bouwen, zul je meer nodig hebben dan een logo. Een passende huisstijl, website, eventueel social media, packaging, advertenties, kortom alles telt mee in beeldvorming hoe je doelgroep jouw merk ervaart.

Herhaling zorgt voor herkenning

De complete look & feel is erg belangrijk. Vraag je dus bij elke uiting af of het conform huisstijl is en passend is bij het merk. Zo niet pas het aan.

Ben onderscheidend

Echte onderscheid creƫer je door een duidelijke visie, die je doorvertaald naar alles wat je doet: huisstijl middelen, maar ook je communicatie en fotografie, je woordkeuze en taal, etc. Het moet vooral oprecht zijn en passen bij wie je bent.

Waarom je een merk nodig hebt

Zodra mensen je als merk gaan herkennen, of dat nu is door een advertentie, de verpakking, een Instagram foto of je logo, is de kans groot dat ze aan je denken wanneer ze een bepaalde behoefte hebben (wat jouw product of dienst vervult) en daardoor je website gaan bezoeken en/of je product / dienst gaan kopen.

    MAAK EEN AFSPRAAK

    BLIJFT OP DE HOOGTE

    VOLG FRIEKE
    OP SOCIAL
    MEDIA